Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

DIY Διακοσμητικό μπολ χάλκινο-μαύρο





Πόσες φορές σας έχει τύχει να θέλετε ένα διακοσμητικό για το σπίτι σας και να μην βρίσκεται ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει; Σήμερα θα φτιάξουμε παρέα ένα πολύ εύκολο διακοσμητικό μπολ σε χάλκινο-μαύρο!











Όλα ξεκίνησαν όταν ο συμπαθέστατος αδέσποτος γατούλης που ταΐζουμε αποφάσισε να ρίξει από το τραπεζάκι του μπαλκονιού την πήλινη γλάστρα που φιλοξενούσε το παχύφυτο! Το φυτό σώθηκε αλλά το πιατάκι της γλάστρα όχι, οπότε το φυτό μεταφέρθηκε και μου έμεινε το μπολ της γλάστρας.


Εδώ και καιρό έψαχνα κάτι πρακτικό αλλά και όμορφο για τη διακόσμηση στα τραπεζάκια του σαλονιού αποφάσισα ότι το μέγεθος του μπολ από την πήλινη γλάστρα ήταν ότι πρέπει.


Έβαψα το εσωτερικό σε χάλκινο χρώμα και το εξωτερικό σε μαύρο ματ, με τα σπρέι μου και το διακοσμητικό που τόσο καιρό έψαχνα δημιουργήθηκε τόσο απλά και εύκολα!


Επιτέλους μπήκε στο σπίτι μας η πολυπόθητη χάλκινη μεταλλική λάμψη τόσο minimum όσο μου ταιριάζει και όλα τα διάσπαρτα πράγματα στα τραπεζάκια βρήκαν τη θέση τους.




Μπορείτε και εσείς πολύ εύκολα να φτιάξετε με τον ίδιο τρόπο ένα διακοσμητικό μπολ που θα έχει ακριβώς το μέγεθος και το χρώμα που σας αρέσει.


Για τους πιο τολμηρούς θα πρότεινα να ζωγραφίσετε και σχέδια ή να επιλέξετε ακόμα και παραπάνω από 2 χρώματα. 


Καλή εβδομάδα!

29 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία και πρακτική ιδέα!Καλή Κυριακή Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Ηλιάνα! Πραγματικά με ένα σπρέι μπορείς να μεταμορφώσεις σχεδόν τα πάντα!

      Διαγραφή
  2. Katerina I love that combination of black and copper. It looks very modern and elegant.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο διακοσμητικό, Κατερίνα μου, και ωραία ιδέα. Χάλκινο και μαύρο είναι αγαπημένος συνδυασμός. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μία μου! Ο συνδυασμός αυτός είναι ότι πρέπει για να βάλουμε λίγη λάμψη στο σπίτι μας.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο έγινε το διακοσμητικό σου,τελικά τίποτα δεν πάει χαμένο.
    Καλώς σε βρήκα!!!
    Εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Μαρία μου! Ναι όντως τελικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα πριν το σκεφτούμε καλά!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου φοβερή η ιδέα σου και τόσο εύκολη! Θα την κρατήσω και θα δεις τι έχει να γίνει με τα πήλινα δοχεία μου!Χαχα! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω Σωτηρία μου! Είναι όντως πάρα πολύ εύκολο και μάλιστα στεγνώνει και αρκετά γρήγορα!

      Διαγραφή
  6. Oh dear, naughty kitty, but maybe she knew that you would be able to make something awesome from her little mistake ;-) It turned out lovely Katerina. Love the combination of black and the copper on the inside. So very classy and stylish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. He is so cute Michelle that I can't be mad at him! He even kept me company during the spray painting! I'm happy that you like it.

      Διαγραφή
  7. υπέροχη μεταμόρφωση!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου! Δοκίμασε το αν έχεις πήλινες γλάστρες για να τις κάνεις πιο όμορφες!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφος ο συνδυασμός που επέλεξες Κατερίνα! Και πρακτικό το μπολ σου, κανείς ένα φσσσσστ...κ πάλι καινούριο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως γι' αυτό δεν έβαλα καν προστατευτική επίστρωση! Άσε που φοβήθηκα μην χαλάσω την ματ υφή του μαύρου! Σ' ευχαριστώ πολύ Ζωγραφιά μου!

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω τις λάμψεις και ιδιαίτερα το cooper,χρώμα που με επιτυχία έχω βάψει κάποια αντικείμενα Κατερίνα μου.Φιλάκια πολλά και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι έμπνευση Μαρία δεν το συζητώ! Όσα έχεις φτιάξει μου αρέσουν πολύ. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα να σξιοποιήσεις το πιατάκι και να το βάψεις τόσο ωραία.
    Θα το δοκιμάσω σε κάτι που δεν μου αρέσει.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλό και εύκολο που μπορείς να μεταμορφώσεις εύκολα οτιδήποτε πήλινο που δεν σου αρέσει Ρένα μου! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  11. Ωωωω τι ωραίο χρώμα! Αν και είμαι του ανοιχτού περισσότερο μ'άρεσε απίστευτα ο συνδυασμός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μου έδωσες ιδέα! Λευκό απ'έξω και χάλκινο από μέσα χαχαχα! Την επόμενη φορά που θα μου σπάσει ο γατούλης γλάστρα!

      Διαγραφή
  12. Ωραία ιδεα,ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι τέλεια ιδέα δεν πειράζει που έχω πλαστική γλάστρα μου έβαλες ιδέες χαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις! Δεν ξέρω μόνο τη συμπεριφορά του σπρέι στο πλαστικό μήπως σου ξεφλουδίσει ανάλογα με τη χρήση.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι μάρκα σπρεϋ χρησιμοποιήσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To ένα είναι Motip Effect Bronze και το άλλο Vivespray mat black. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...