Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

DIY κούπα για εκείνον





Τα αντρικά δώρα πάντα με δυσκόλευαν και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει! Η λύση ήρθε αμέσως στο μυαλό μου όταν έσπασα στο πλύσιμο την αγαπημένη κούπα του συζύγου και τι πιο απλό και εύκολο από να την αντικαταστήσω με μία νέα φτιαγμένη από τα χεράκια μου! 










Το πρόβλημα με το αντρικό δώρο είναι ότι δεν μπορεί να είναι φούξια ή ροζ και γεμάτο καρδούλες. Αγόρασα λοιπόν μια κλασσική λευκή κούπα και πήρα τους ειδικούς μαρκαδόρους πορσελάνης στο χέρι και άρχισα να σκέφτομαι σχέδια.


Σκέφτηκα να σχεδιάσω ένα δέντρο με ισχυρό δυνατό κορμό που να αντιπροσωπεύει το αντρικό πνεύμα. Απλό αλλά δυναμικό με μαύρο μαρκαδόρο. Την πίσω πλευρά την άφησα λιτή με μια απλή μπορντούρα ώστε να γράψω ένα αγαπημένο quote που θα επιλέξει ως έκπληξη στις 14 Φεβρουαρίου ο παραλήπτης.


Άφησα την κούπα να στεγνώσει για περίπου 4 ώρες και την έψησα στο φούρνο σύμφωνα με τις οδηγίες που γράφουν οι μαρκαδόροι. Προσοχή βάζουμε τις κούπες από την αρχή στο φούρνο για να ανεβάζουν σιγά σιγά θερμοκρασία και να μην σπάσουν.



Αν θέλετε να δείτε και άλλες κούπες από το Κυριακή στο σπίτι ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση Φτιάχνοντας κούπες μόνο για μαμάδες. Μήπως να τη γεμίσω και με σοκολατάκια για να τον γλυκάνω; Αν θέλετε και άλλη έμπνευση για τη γιορτή των ερωτευμένων διαβάστε και τις παρακάτω αναρτήσεις από το Κυριακή στο σπίτι μαζεμένες εδώ.


Καλή εβδομάδα!

22 σχόλια:

  1. Tέλεια η κούπα Κατερίνα και το κεντητό μπλοκάκι!!Happy Valentines Day!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Ιωάννα μου! Το κεντητό μπλοκάκι το φτιάξαμε στο craft party στα Tiger και είναι πολύ εύκολο να το δοκιμάσεις και πολύ διασκεδαστικό επίσης!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ιδέα σου Κατερίνα! Να είστε πάντα αγαπημένοι! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου. Θα τον γλυκάνω κιόλας για να γιορτάσουμε όπως πρέπει!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου, πολύ ωραία ιδέα. Έχω ακούσει για τους μαρκαδόρους πορσελάνης αλλά δεν τους έχω χρησιμοποιήσει. Βλέποντας όμως το όμορφο αυτό αποτέλεσμα, βλέπω να τους δοκιμάζω σύντομα! Πολλά φιλιά, φίλη μου. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη με το σύζυγό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους δοκιμάσεις άμεσα Μία μου! Με το καλλιτεχνικό σου ταλέντο είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πολύ όμορφες κούπες. Αναμένω να δω!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Χαχα μάλιστα! Υπακούω αλλά δεν υπόσχομαι να μην φάω και εγώ μερικά από τα σοκολατάκια!

      Διαγραφή
  5. Την λάτρεψα έχω να σου πω, είναι στα χρώματά μου και γιατί όχι δώρο και για εκείνη λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε Μαρία! Μια χαρά σχέδιο και για εκείνη λοιπόν! Ξέρω την αγάπη σου για τα ασπρόμαυρα οπότε πιάσε μαρκαδόρο να φτιάξεις και μια ακόμα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ιδέα για το ταίρι μας!!! Η κούπα σου είναι εκπληκτική και μοναδική!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ιδέα και πολύ εύκολη,ευχαριστούμε για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το ταλέντο που έχεις στις δημιουργίες Ρένα μου είμαι σίγουρη ότι μπορείς να ζωγραφίσεις πανέμορφες κούπες!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου είσαι φοβερή έμπνευση! Τα έβλεπα στο πιντερεστ και μου άρεσε πολύ η ιδέα. Σε λίγες μέρες που θα συμμετέχω σε σεμινάρια καλλιγραφίας θα κάνω οπωσδήποτε μια στον αντρούλη μου δώρο για την επέτειό μας που πλησιαζει. Ευχαριστώ που το ανέβασες αυτό δεν ήξερα ότι υπάρχουν στην Ελλάδα μαρκαδόροι, στείλε μου λινκ σε παρακαλώ. Εχω κατενθουσιαστεί. Χρονια πολλά!!! Ελπίζω να άρεσε στο συζυγό σου! Σίγουρη είμαι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους είχα πάρει πριν αρκετό καιρό από το art.hobby.gr αλλά είμαι σίγουρη ότι θα βρεις εύκολα σε οποιοδήποτε μαγαζί με υλικά για crafting! Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις! Να μου στείλεις οπωσδήποτε φωτογραφία!

      Διαγραφή
  9. I know what you mean about having a bigger cup for the men in our lives. My son is always looking for giant cups. This is a great way to personalize the cup for your man.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It's also a nice way to find out who left his cup in the living room instead of the kitchen sink! You have to give it a try Mary!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτική η κούπα- και το σημειωματάριο!
    Μπράβο σου, Κατερινα!
    Σίγουρα θα του άρεσαν- και θα του φάνηκαν χρήσιμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς πέτυχα διάνα με τα δωράκια μου φέτος! Και τα δύο ήταν πολύ εύκολα στην κατασκευή και αρκετά πρακτικά! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Είναι ωραίο δωράκι και για γενέθλια και ότι περίσταση θες.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...