Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Τα 10 μικρά μυστικά ενός τακτοποιημένου σπιτιού





Τα σπίτια που βλέπουμε (και ζηλεύουμε) στο internet και τα περιοδικά έχουν ένα κοινό γνώρισμα: Φαίνονται πάντα καθαρά και τακτοποιημένα! Είναι κάτι τόσο απλό που δεν χρειάζεται την επίβλεψη στυλίστα αλλά ξεκινάει από τις δικές μας ρουτίνες και συνήθειες. Τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για να το πετύχουμε λοιπόν;










Ελάτε μαζί μου στο Crafty  Details για να δούμε ποια είναι τα 10 μικρά μυστικά ενός τακτοποιημένου σπιτιού, να τα αναλύσουμε και να τα συζητήσουμε. Bonus έκπληξη: Η Νικολέττα μας έχει ετοιμάσει και ένα πανέμορφο printable για να το κάνουμε καδράκι ώστε να μην ξεχνιόμαστε!


Εσείς αλήθεια τι μυστικά έχετε;


Καλή εβδομάδα!

25 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνεργασία μας Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σ' ευχαριστώ Νικολέττα μου για την άψογη συνεργασία και φυσικά για την έμπνευση και τη δημιουργία του πολύ όμορφου εκτυπώσιμου!

      Διαγραφή
  2. Ένα τακτοποιημένο σπίτι είναι πάντα και καθαρό. Δεν θέλει κόπο, τακτική χρειάζεται. Πολύ ωραίο θέμα Κατερίνα μου. Μπράβο και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κική!Συμφωνώ μαζί σου πως θέλει τακτική και όχι κόπο, αρκεί να οργανωθούμε σωστά!

      Διαγραφή
    2. Έπιασες ακριβώς το νόημα που ήθελα να μεταφέρω Κική μου. Η σκόνη πάνω από τα ντουλάπια δεν φαίνεται αλλά η ακαταστασία κάνει μεγάλη διαφορά!

      Διαγραφή
  3. Τέλειες οι ιδέες σου Κατερίνα και πολύ,πολύ όμορφο το εκτυπώσιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα τα μυστικά της Κατερίνας είναι όντως τέλεια και πολύ χρήσιμα! Χαίρομαι που σου άρεσε το εκτυπώσιμο που έφτιαξα!

      Διαγραφή
    2. Όλα είναι θέμα συνήθειας Ιωάννα μου! Αν τα πράγματα μπαίνουν κατευθείαν στη θέση τους μετά τη χρήση γλυτώνεις πολύ κόπο! Η Νικολέττα κάνει φοβερή δουλειά με τα εκτυπώσιμα!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο θέμα και ίσως από τα μεγαλύτερα άγχη μιας μάνας που τρέχει όλη την ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μητέρα, εργαζόμενη, νοικοκυρά και η λίστα δεν έχει τέλος Μαρία μου. Τι να πρωτοπρολάβει μια σημερινή γυναίκα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλές ιδέες Κατερίνα μου κι εύκολο να εφαρμοστούν.
    Όταν όμως είσαι χρόνια crafter και δεν πετάς τίποτα, κάνεις δύσκολη τη ζωή σου και τη ζωή των άλλων 😂😂🤣🤣
    Όλο και το παλεύω να αδειάσω και θα γωνία κι όλο ξαναγεμιζω.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα σε καταλαβαίνω απόλυτα Ρένα μου! Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να περιοριστείς ώστε να μαζεύονται τα υλικά σε ένα μέρος. Εγώ χρησιμοποιώ ένα κομμάτι μιας ντουλάπας και έχω βολευτεί!

      Διαγραφή
    2. Το πρόβλημα με μας που ασχολούμαστε αρκετά με τα crafts είναι ακριβώς όταν με το χρόνο τα υλικά σου πολλαπλασιάζονται. Ειδικά αν ασχολείσαι με περισσότερα από ένα craft που τα εργαλεία και υλικά διαφέρουν, τότε αν δεν οργανωθείς σωστά επικρατεί πανικός. Πριν μετακομίσω δεν είχα δικό μου χώρο/studio και τα πράγματά μου ήταν κυριολεκτικά παντού με επίκεντρο μια γωνιά-γραφείο στο σαλόνι-τραπεζαρία.Βάλε και της κόρης τα υλικά που και αυτή ασχολείται μαζί μου...Τρε πανίκ.
      Πολλές όμως φίλες δεν έχουν το δικό τους χώρο και θέλει προσπάθεια συνεχώς να μην φαίνεται ο χώρος λες και πέρασε τυφώνας!

      Διαγραφή
    3. Κορίτσια μου γλυκά μακάρι να μου έφτανε ένα μέρος μιας ντουλάπας 😁😁😁😂😂🤣🤣🤣
      Εγώ έχω πιάσει το δωμάτιο των παιδιών αφότου έφυγαν κι ένα δωμάτιο στο σπίτι της μαμάς μου που μένει στην ίδια πολυκατοικία .
      Όλο το υπόγειο στο χωριό κι αν πείτε για τις καλοκαιρινές κατασκευές μου , όλο τον περίγυρο του τροχόσπιτου 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
      Θέτε φωτογραφίες;

      Διαγραφή
    4. Wow Ρένα μου! Μιλάμε για πολύ υλικό! Καλύτερα άσε την τακτοποίηση και ευχαριστήσου τη ζωή φτιάχνοντας υπέροχα πράγματα! Μας γεμίζεις και έμπνευση εξάλλου!

      Διαγραφή
  6. Αχ κοριτσια μου αυτο εγω δεν θα το καταφερω ποτε ενα τακτοποιημενο σπιτι...αντε το πολυ δυο ωρες να μεινει τακτοποιημενο μολις απλωσω τα κραφτοσυνεργα μου ελα να δεις τι γινετε χαχα
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να δεις πως γίνεται το σπίτι μου τις Κυριακές που φτιάχνω διάφορα Ρένα μου! Το μυστικό είναι να τακτοποιείς μετά τη χρήση αλλά δυστυχώς δεν φτάνει πάντα ο χρόνος!

      Διαγραφή
  7. αχα! τα έβαλα ήδη σε λίστα στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα craft που καταπιάνεσαι Ζηνάκι πραγματικά απορώ πως οργανώνεις όλα αυτά τα υλικά! Νομίζω πως μια ανάρτηση για το θέμα θα ήταν ότι πρέπει!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Λίτσα! Μην ξεχάσεις να κορνιζάρεις το εκτυπώσιμο!

      Διαγραφή
  9. Excellent list Katerina. My biggest problem is finding a spot for everything. SOme thing just don't have a special place to be stored. I guess I either need to look harder or get rid of them!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. This is the purpose of the junk drawer on number 3 Mary. I'm proud of mine but it's expanding so much that I'll soon need a junk closet haha!

      Διαγραφή
  10. Ω, εξαιρετικό και πολύ-πολύ χρήσιμο!Κάποια τα εφάρμοζα ήδη, αλλά σε κάποια λίγα θέλω ακόμη προσπάθεια χαχα! Αλλά εδώ μπαίνει το πολύτιμο νούμερο 10: συγχωρούμε τον εαυτό μας και δοκιμάοζυμε ξανά, πολύ σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παλεύω συνεχώς με το νούμερο 4. Θέλει συνέχεια προσπάθεια Πόλα μου αλλά ακριβώς όπως το γράφεις εκεί έρχεται το νούμερο 10 για να βελτιωνόμαστε σιγά σιγά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...